Op zoek naar antwoorden?

Bekijk hier onze FAQ met de antwoorden op de meest gestelde vragen. Of stuur ons een bericht.

FAQ

De meest gestelde vragen en en onderwerpen worden hieronder besproken. Wij willen u dan ook graag erop wijzen om eerst door deze beschrijvingen en antwoorden te lezen voordat u contact opneemt met onze klantenservice.

Hoe lang duurt de verzending?

Over het algemeen wordt een bestelling binnen vijf werkdagen bij het door u opgegeven adres geleverd door PostNL. Vaak is dit zelfs binnen 24 uur.
Voor uw gemak krijgt u van ons ook altijd een Track en Trace code bij uw bestelling zodat u deze gemakkelijk kunt volgen.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Voor alle leveringen binnen Nederland rekenen wij géén verzendkosten. Dit geld voor alle bestellingen hier zit dus geen minimum bedrag aan verbonden.

Heel simpel, altijd gratis verzending.

Voor leveringen naar België worden maar €5,95 verzendkosten gerekend. Dit is uiteraard van toepassing per bestelling dus niet per product apart.

Hoe werkt Track en Trace?

Zodra uw bestelling door ons verwerkt wordt krijgt u een Track en Trace code. Deze wordt opgestuurd naar het door u ingevulde e-mailadres. Op de pagina van PostNL kunt u de code en de bijbehorende postcode invullen. Met deze gegevens kunt u nu zien waar uw pakket zich bevind en de verwachte afleverdatum.

Welke verzendmethoden zijn er?

Voor bestellingen binnen Nederland heb je de keuze tussen de volgende twee verzendmethoden:

  1. Normale Verzending: je vult gewoon alle gegevens in tijdens het afrekenen en ontvangt je bestelling binnen twee werkdagen op het door jou aangegeven adres.
  2. PakjeGemak: met deze verzendmethode van PostNL kun je kiezen om het product te laten leveren bij een afhaallocatie van PostNL bij jouw in de buurt. Voor meer informatie over PakjeGemak kun je hier terecht.
    De afhaallocatie kun je gemakkelijk kiezen tijden het afrekenen.

Voor bestellingen naar België kan op dit moment alleen gekozen worden voor de eerste methode, de Normale Verzending.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Sofortbanking
  • MisterCash / Bancontant
  • Giropay
  • Directe bankoverschrijving

Voor meer informatie over onze betaalprovider kunt u terecht bij pay.nl.

Is een account noodzakelijk?

Een account bij backupoplader.nl is niet noodzakelijk om een bestelling te doen. U kunt afrekenen als zogenaamde ‘gast’, dit betekent gewoon dat u geen account heeft.

Hoe maak ik een account aan?

Er zijn twee manieren om gemakkelijk een account aan te maken.

  1. U gaat naar het kopje ‘Mijn Account‘  boven in het menu en klikt hierop. Nu komt u op een pagina waar u links kunt inloggen als u al een account heeft. Of op de rechterzijde registeren en zo een nieuw account aanmaken.
  2. De tweede manier is tijdens het afreken proces. Hierin kunt heel gemakkelijk, nadat u uw gegevens hebt ingevuld, kiezen om ook meteen een account aan te maken. U hoeft dan alleen nog een wachtwoord te maken. Zie de afbeelding hieronder:

Tijdens het afrekenen kunt heel gemakkelijk een account aanmaken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Als je het wachtwoord van je account bent vergeten kun je dit herstellen door op de pagina ‘Mijn Account‘ te klikken op: Je wachtwoord vergeten?

Na het invullen van je e-mail adres ontvang je een email met meer instructies.

Je kunt ook hier klikken om je wachtwoord te herstellen.

Stuur een bericht

Staat uw vraag niet ertussen of wilt u iets anders met ons bespreken stuur ons dan een bericht via het onderstaande formulier. Bij vragen of opmerkingen over een bepaalde bestelling vragen wij u het ordernummer te vermelden.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht